ردکردن این

گروه مهندسی لعل فام

یکی از مجموعه های بزرگ فعال در زمینه فروش و تعمیر انواع قطعات کامپیوتری، لپ تاپ، مانیتور و لوازم جانبی آنها، گروه مهندسی لعل فام می باشد. این مجموعه سابقه بسیاری در این عرصه داشته و خدمات گسترده ای در زمینه های گوناگون به مشتریان خود ارائه می کند. این مجموعه با برخورداری از دانش و تجربه کارشناسان متخصص در سخت افزار و با استفاده از تجهیزات پیشرفته همه تعمیرات خود را به صورت ضمانت شده به کاربران ارائه می نماید. در ادامه این مطلب به چند نمونه از خدمات قابل ارائه در این مرکز اشاره خواهیم کرد. برای آشنایی با خدمات گروه مهندسی لعل فام تا پایان این محتوا با پی سی کالا همراه باشید.

عرضه انواع کامپیوتر، لپ تاپ و مانیتور

بسیاری از کاربران زمانی قصد خرید کامپیوتر، لپ تاپ و دیگر لوازم دیگر در این زمینه مانند انواع مانیتور، دارند، نیاز به دریافت مشورت با متخصصین سخت افزاری خواهند داشت. جمع آوری سیستم های مورد نیاز برای کاربری های مختلف، خرید لپ تاپ مطابق نیازهای کاربران و همچنین خرید مانیتور از جمله کارهایی هستند که برای انجام نیاز به آشنایی با دنیای سخت افزارها خواهد داشت. به همین منظور استفاده از راهنمایی های متخصصان آشنا با فن، می تواند به میزان زیادی کمک کننده بوده و از هدر رفت زمان، انرژی و بودجه مشتری جلوگیری نماید. گارانتی محصولات، یکی از مهمترین فاکتورهایی است که در زمان خرید می بایست مورد توجه ویژه قرار گیرد. قیمت و شرایط فروش نیز از دیگر موارد در این زمینه هستند که با توجه به قیمت این محصولات، برای بسیاری از کاربران اهمیت ویژه ای دارد.

 استفاده از خدمات خرید اقساطی کامپیوتر و خرید اقساطی لپ تاپ، گزینه هایی هستند، برای کاربرانی که امکان پرداخت هزینه آنها را به صورت یکجا نداشته و یا به هر دلیلی قصد خرید این محصولات را به صورت اقساطی دارند. گروه مهندسی لعل فام در پی سی کالا، تمامی محصولات خود را اعم از قطعات کامپیوتری، لپ تاپ، کیس های اسمبل شده و … به صورت نقد یا اقساط با شرایط و قیمتی بسیار عالی عرضه می کند. تمامی این محصولات با گارانتی های معتبر به دست کاربران رسیده و آنها می توانند با خیالی راحت بودجه ای که برای این کار اختصاص داده اند را هزینه نمایند. پی سی کالا یکی از مجموعه های بسیار معتبر در زمینه فروش اقساطی کامپیوتر و لپ تاپ نیز می باشد که شرایطی بسیار تسهیل شده برای این کار قرار داده. شما می توانید هر گونه محصولی را در این مرکز به صورت اقساطی با شرایطی عالی و بدون هیچگونه سخت گیری در ضمانت تهیه نمایید.

تعمیر کامپیوتر، لپ تاپ و مانیتور

همانطور که بیان شد، خرابی جزء جدایی ناپذیر از همه وسائل و لوازم اطراف ماست. در خصوص قطعات کامپیوتری، لپ تاپ و یا مانیتور این مسئله، گاها غیرقابل پیشبینی و ناگزیر است. برخی از انواع خرابی به دلیل عدم آشنایی کاربران با روش های صحیح استفاده و نگهداری از این لوازم پیش می آید. این ناآشنایی و بی تجربگی در برخی موارد علاوه بر بروز خرابی، منجر به گسترش آن در دیگر بخش ها نیز می شود؛ به همین جهت دریافت راهنمایی از متخصصین آشنا با این زمینه می تواند کار را برای بسیاری از کاربران راحت کرده و یا حداقل از افزایش هزینه های آنها جلوگیری نماید. کارشناسان ما در گروه مهندسی لعل فام آماده دریافت تماس و ارائه راهنمایی های لازم در این زمینه به همه کاربران در سراسر کشور می باشند.

 تعمیرات مورد نیاز در انواع حافظه، بازیابی اطلاعات در هارد درایوها، انواع SSD و حافظه مورد استفاده در دوربین های مدار بسته از جمله خدمات قابل ارائه در این مجموعه می باشد. از دیگر خدمات گروه مهندسی لعل فام در زمینه تعمیرات، می توان به تعمیر مادربرد، پردازنده و دیگر قطعات اشاره نمود. نمایشگرها نیز، لوازم حساسی هستند که در معرض آسیب های فیزیکی و دیگر خرابی های رایج می باشند. تعمیرات پنل، رفع سوختگی پیکسل، تعمیر مادربرد مانیتور و مدار تغذیه، نمونه هایی از تعمیرات مورد نیاز در انواع مانیتور می باشند که توسط گروه مهندسی لعل فام ارائه می شود. هموطنان عزیز در سراسر کشور می توانند از طریق شماره درج شده در وب سایت پی سی کالا با همکاران ما تماس برقرار نمایید.