ردکردن این

لپ تاپ های جدید سامسونگ معرفی شدند

سامسونگ از شرکت های بزرگ فعال در زمینه فناوری اطلاعات است. این برند در بازارهای گوشی و مانیتور بسیار شناخته شده و محبوب بوده اما محصولات آن در بازارهای لپ تاپ تا کنون به اندازه برندهای دیگر مورد استقبال و استفاده قرار نگرفته اند. لپ تاپ هایی که اخیرا تحت این برند تولید شده اند از قابلیت های بالایی برخوردار بوده و قابل رقابت با نمونه های دیگر در این بازار هستند. سامسونگ لپ تاپ های رده بالای جدید خود را با نام Galaxy Book 3 در هفته گذشته معرفی نمود. Galaxy Book 3 اولترا، Pro و Pro360، از جمله نسخه های عرضه شده در این سری هستند که در ادامه این مطلب به بیان برخی از ویژگی های هر نسخه خواهیم پرداخت. برای آشنایی بیشتر با سری Galaxy Book 3 با پی سی کالا تا انتهای این خبر همراه باشید.

Galaxy Book 3 Ultra اولین نسخه معرفی شده در این سری است. در این دستگاه پردازنده های Core i9 نسل 13 اینتل و تراشه های گرافیکی RTX 4070 انویدیا مورد استفاده قرار گرفته اند. نمایشگر آنها Dynamic OLED 2x، از نمونه هایی است که پیش از این برای گوشی های سامسونگ مورد استفاده بود. نرخ بروزرسانی تصویر در این صفحه نمایش 120 هرتز بوده و ابعاد آن معادل 16 اینچ می باشد. پنل آن از نوع OLED است که کیفیت رنگ و کنتراست بالاتری در نمایش تصویر به کاربر ارائه خواهد نمود. این لپ تاپ در تاریخ 22 فوریه به بازار عرضه خواهد شد.

از دیگر نسخه های عرضه شده در این سری می توان از Galaxy Book 3 Pro 360 نام برد. این مدل را می توان هم به عنوان لپ تاپ و هم به شکل تبلت مورد استفاده قرار داد. صفحه نمایش 16 اینچی این لپ تاپ دارای دقت نمایش تصویر 3K بوده و پنل ان از نوع AMOLED است که کیفیت فوق العاده ای در نمایش تصویر در اختیار کاربر قرار خواهد داد. پردازنده های بکارگیری شده در این نسخه Core i7 و Core i9 نسل سیزدهم از تولیدات اینتل بوده و تراشه گرافیکی آنها از نوع مجتمع مدل Intel Iris Xe می باشد. 

Galaxy Book 3 Pro آخرین نسخه در این سری می باشد. پردازنده های این نسخه نیز از میان تولیدات نسل سیزدهم اینتل هستند که عملکرد بسیار بالایی در سرعت و قدرت پردازش خواهند داشت. نمایشگرهای بکارگیری شده در این سری نیز 14 و 16 اینچی بوده و پنل های آنها از نوع OLED و AMOLED است. در ساخت بدنه این لپ تاپ ها از آلیاژهای آلومینیومی استفاده شده و مانند برخی نمونه های پرچمدار در سری لپ تاپ های Macbook Air و Dell XPS 13، از مقاومت بسیار بالایی برخوردار هستند. این نسخه نیز به همراه نسخه Pro 360 در تاریخ 17 فوریه به بازارها عرضه خواهند شد.

هموطنان عزیز و ارجمند توجه داشته باشید که در صورت نیاز به کسب مشاوره در زمینه انتخاب و خرید لپ تاپ برای کاربری های گوناگون می توانید به وسیله تماس با گروه مهندسی لعل فام در پی سی کالا از خدمات مشاوره کارشناسان ما بهره برده و یا به منظور خرید هرگونه لپ تاپ، قطعات کامپیوتری، مانیتور و کیس های اسمبل شده نیز می توانید با همکاران کارشناس ما در وب سایت پی سی کالا تماس بگیرید.

به اشتراک بگذارید

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عضویت در خبرنامه

عضویت در خبرنامه

باما بروز باشید